אבחון לצורך מיון

אבחון לצורך מיון

תוכניות לאבחון ומיון

התוכניות השונות הקיימות במכון פוירשטיין שואפת לזהות את המועמדים המתאימים ביותר ללימודים או לעבודה, על ידי בדיקת תחומי תפקוד שונים וזיהוי פוטנציאל הלמידה של כל מועמד. במסגרתן אנחנו מבצעים אבחון, מיון וזיהוי של המועמדים בעלי פוטנציאל הלמידה הגבוה ביותר ומתווים להם את הדרך למיצויו.

התוכניות שואפת לגשר על הפערים הקיימים בחברה ולאפשר למועמדים בעלי רקע מתאים למצות את מלוא הפוטנציאל שלהם, בתחומי הלימודים האקדמיים והתעסוקה.

איך אנחנו עושים את זה?

באמצעות האבחון הדינאמי LPAD שהגה מייסד המכון פרופסור ראובן פוירשטיין, אותו אנחנו ממשיכים לפתח ללא הפסקה ואשר מהווה אבן יסוד בשיטת העבודה שלנו. האבחון הוכח כיעיל בזיהוי פוטנציאל הלמידה של הנבחן וכמנבא הצלחה, שימש במיונים של יוצאי אתיופיה לצה”ל, ומשמש כיום במוסדות להשכלה גבוהה וכאבחון תעסוקתי.

” לרוב תהליך האבחון יכלול גם ראיון אישי של המועמד ובפרויקטים מסוימים נשלב גם העשרה אינסטרומנטלית, המאפשרת למועמדים לפתח מיומנויות חשיבה ואסטרטגיות למידה, החיוניות עבורם להתמודדות עם תהליך העבודה או הלמידה. ”  

אבחון ומיון להייטק

התוכנית שואפת לשלב אוכלוסיות המגיעות מרקע מגוון בתפקידי פיתוח בתעשיית ההיי-טק ומיועדת למועמדות חרדיות ומועמדים ערבים בוגרי המוסדות להשכלה גבוהה, בעלי תואר רלוונטי או ניסיון בתחום.

אבחון ומיון ללימודי סיעוד

התוכנית שואפת לאפשר למועמדים ומועמדות יוצאי אתיופיה, להשתלב בלימודי מקצועות הסיעוד ולהתוות להם את הדרך לעמידה בדרישות האקדמיות השונות.

קורס הכנה למבחני אבחון ומיון לעולים בוגרי אקדמיה

התוכנית מיועדת לאקדמאים יוצאי אתיופיה המעוניינים להשתלב בעבודה הדורשת מהם מבחני תעסוקה שונים, לחשוף אותם למבחני כשרים שכליים למיון לעבודה ולהקנות להם את המיומנויות הנדרשות להצלחה בהם.

קורס הכנה ללימודי הוראה

התוכנית מאפשרת למועמדים מהמגזר הבדואי הנמצאים במסלולי לימוד של הוראת מדעים או במכינה לסיעוד, לרכוש כלים ואסטרטגיות שיאפשרו להם להתמודד עם הדרישות השונות של המוסדות האקדמיים ולשפר את תחושת המסוגלות שלהם.

אבחון ומיון עבור קרנות לאקדמאים

התוכנית מיועדת לאקדמאים המעוניינים להיתמך בקרנות ושואפת לזהות את המועמדים בעלי פוטנציאל הלמידה הגבוה ביותר ועם מירב הסיכויים לסיום התואר בהצלחה.

אבחון ומיון למועמדים לאקדמיה

התוכנית מיועדת למועמדים המגיעים מהפריפריה הגיאוגרפית-תרבותית-חברתית, המעוניינים להשתלב בלימודים אקדמיים ושואפת לזהות (באמצעות האבחון הדינאמי) את המועמדים בעלי סיכויי ההצלחה הגבוהים ביותר, להשתלב בלימודים אקדמיים במחלקות היוקרתיות באוניברסיטאות המובילות בארץ.

מיון ואבחון מדויק של מועמדים המגיעים מהפריפריה הגיאוגרפית-תרבותית-חברתית, מאפשרת להם למצות את מלוא הפוטנציאל הקיים בהם ולהשתלב בלימודים או בעבודה שמשקפת את היכולות האמיתיות שלהם.

התוכניות השונות שקיימות אצלנו במכון פוירשטיין, מהוות מנוע צמיחה לתעשייה ולחברה הישראלית ומאפשרות לנו להיות חברה שוויונית והטרוגנית יותר.

כולנו יכולים לקחת בזה חלק, מוזמנים לפנות אלינו לקבלת כל המידע הרלוונטי שיעזור לנו לצמוח ביחד.

תרומתכם תאפשר לנו להמשיך לקדם תכניות לקידום מימוש הפוטנציאל

מידע אישי

פרטי חיוב

סה"כ תרומה: €50