I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

LPAD

האבחון הדינאמי- חינוכי

לקויות למידה, הפרעות קשב
וריכוז ADHD, תלמידים ומחוננים תת-משיגים

 

איך לשפר את ההישגים של ילדכם
באמצעות האבחון הדינאמי?

אודות מכון ושיטת פוירשטיין

ברוכים הבאים

מכון פוירשטיין הינו מרכז חינוך, טיפול ומחקר בינלאומי שהוקם בשנת 1965 בירושלים והוא ביתה של שיטה פורצת דרך מיצוי הפוטנציאל האנושי. נשיא המכון הוא הרב רפי פוירשטיין ולצידו צוות של פסיכולוגים, מורים, מטפלים וסגל תומך. אנו מסייעים לילדים ומבוגרים כאחד
.לממש את הפוטנציאל הגלום בהם, ולהגיע להישגים שנחשבו לבלתי אפשריים עבורם

בבסיס השיטה עומדת תאוריית יכולת השתנות המוח ומיצוי הפוטנציאל האנושי באמצעות כלים מתודולוגים, אשר פותחו על ידי מייסד המכון – פרופ’ ראובן
.פוירשטיין ז”ל, נשיא המכון – הרב רפי פוירשטיין וצוות המכון

נעים להכיר: שיטת פוירשטיין

שנים רבות לפני תגליות המחקר המודרני בדבר הגמישות של המוח ויכולתו להשתנות, טען פרופסור פוירשטיין כי האינטליגנציה אינה קבועה וכי מדדי האיי.קיו והישגים סטטיים אחרים, אינם משקפים נכונה את הפוטנציאל האמיתי הגלום באדם. לשיטתו, לכל אחד יש פוטנציאל רב ומפתיע לשפר את
. יכולותיו הקוגניטיביות ללא קשר לגיל, רקע תרבותי, או ליקויי התפתחות

פרופסור פוירשטיין פיתח 2 תיאוריות חדשניות ופורצות דרך, המבוססות על הרעיון
.המהפכני הזה: תיאוריית ההשתנות הקוגניטיבית המבנית ותאוריית הלמידה המתווכת

שיטת האבחון הדינאמי – LPAD

לגעת בפוטנציאל של ילדכם

האבחון ה-Learning Potential Assessment Device) LPAD) חושף את פרופיל הלמידה של ילדכם, ומשרטט את הדרך בה הוא מסוגל ללמוד ולהצליח, תוך ניצול החוזקות שלו. שיטת האבחון שמה דגש על אינטראקציה שמותאמת לצרכי ילדכם, בעזרת התערבות מלמדת, מצד המאבחן.
האבחון יעריך את פוטנציאל הלמידה של ילדכם, בשונה ממדידת כישוריו כמקובל במבחני אינטליגנציה רבים. מסקנות האבחון יובילו לגיבוש המלצות מעשיות, שיאפשרו ליצור אצלו שינוי של ממש.

 

תהליך האבחון

 

האבחון אבחון ה-LPAD ל-3 שלבים וייחודו בכך שהוא כולל בתוכו מרכיב של למידה.

  1. שלב ה Pre-Test
    שלב האבחון הבסיסי – בשלב זה, המאפשר את זיהוי הפרופיל הלומד של ילדכם, הוא יקבל סדרת מבחנים ראשונים אותם הוא יפתור ללא עזרה. אבחונים אלה מציפים את קשייו הקוגניטיביים.
  2. שלב התיווך
    שלב התיווך – בו אנו מתערבים ומלמדים את הילד אסטרטגיות, מושגים ועקרונות, ומנסים למצוא את הדרך לשיפור תפקודו. שלב זה מיועד לשקם באופן מדגמי את הקשיים שצפו בשלב הראשון.
  3. שלב ה Post-Test
    שלב ה-Post-testשלב הבדיקה השנייה, בו ניתן לזהות ולהעריך את מידת השינוי שחל אצל ילדכם כתוצאה מהתיווך שניתן לו. בשלב זה הוא מקבל שוב סדרה של מטלות המאפשרות לבחון עד כמה ההתערבות השפיעה על הישגיו. בדרך זו אנו חושפים את איכותו והיקפו של פוטנציאל הלמידה שלו.

 

האבחון הדינאמי: מכישלון להצלחה

האבחון הדינאמי מאפשר הסרתן, ואף מניעתן של סטיגמות שליליות שהוצמדו לילדכם במבחנים רגילים והמרתן באבחון הילד כסובל ממצבי קושי שעשויים, בתנאים מסוימים, להשתנות מאוד.

בסיום האבחון נפיק לילדכם דו”ח מפורט, ובו תמונה של יכולותיו, קשייו, סגנון הלימוד שלו והדרכים האופטימליות לקידומו.

 

למי מתאים האבחון הקוגניטיבי-דינאמי?

לאוכלוסיות שונות-תרבות, למאובחנים כלקויי למידה, הפרעות קשב וריכוז ADHD ולמחוננים תת-משיגים.

בהצלחה!

I am text block. Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

6-ומעלה אבחון בוגרים

אבחון ראשוני ₪875
הרחבה LPAD ₪1625

3-6 אבחון לגיל הרך

אבחון ראשוני ₪875
אבחון קלינאית תקשורת/ריפוי בעיסוק לפי צורך ₪625
הרחבת אבחון LPAD ₪1375

0-3 אבחון תינוקות

אבחון ראשוני ₪875
אבחון קלינאית תקשורת/ריפוי בעיסוק לפי צורך ₪625
הרחבת אבחון LPAD ₪500